מידע מקצועי

פתיחת סתימות ביוב - עמוס שירותי צנרת ומים

קווי הביוב אמנם נתפשים כגדולים במיוחד ולכן בלתי ניתנים לסתימה אך מערכת הביוב עדיין לא חפה מתקלות. גם מערכת הביוב יכולה להיסתם וכדי לפתוח אותם יש צורך בטיפול מקצועי. אנו בעמוס שירותי ביוב וצילום קווים יכולים להיות שם בשבילכם כדי שהבעיה תעבור כמה שיותר מהר ואנו כאן גם כדי להסביר לכם כיצד הפעולה מתבצעת. 

כיצד הביוב יכול להיסתם?

מערכת הביוב הרבה יותר גדולה ממה שנדמה ולמעשה פתח הביוב שאתם רואים ברחוב או הצינור החשוף שמידי פעם יוצא לכם לראות בגלל שיפוץ והחלפת חלקים בשכונה, הוא רק חלק קטן ממנה. מערכת הביוב כולה נמצאת מתחת לאדמה וחשוב לזכור שלמרות שהצינור הראשי של הביוב יחסית גדול ועבה וכנראה שלא ייסתם לעולם, יש עוד הרבה צינורת אחרים קטנים יותר שיכולים להיסתם ממש כמו כל צינור אחר. הביוב יכול להיסתם בגלל פסולת ביתית כמו מוצרי היגיינה או נייר טואלט בכמויות רבות, בגלל שמנים ודלקים שנכנסו אליו שאינם בעלי מרקם נוזלי לחלוטין וכן הלאה.

מדוע יש לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר?

פתרון בעיות ביוב חייבות להתבצע כמה שיותר מהר. בכל רגע שהביוב חסום, הבעיה רק מחמירה יותר ויותר וככל שהביוב שנסתם מרכזי יותר הבעיה גם תהיה חמורה יותר. בניגוד לנזילות מהצנרת הביתית, סגירת השיבר הראשי של המים לא באמת תעזור ולכן יש צורך לפתור את הבעיה במהירות באמצעות ניקוי ביוב יסודי עד שהסתימה תיעלם וכל הביוב יהיה נקי. זו הסיבה מדוע צוותי ביובית ברחבי הארץ, כולל הצוות המקצועי שלנו בעמוס שירותי ביוב וצילום קווי צנרת, תמיד יהיו לשירותכם בכל ימות השבוע 24 שעות ביממה. בעיות הביוב יכולות להיות חמורות יותר או חמורות פחות ובכל מקרה טיפול מהיר הכרחי.

מי יכול לפתוח קווי ביוב וכיצד?

כדי לפתוח קווי ביוב יש צורך בצוות מקצועי ואמין עם הציוד המתאים. למעשה בלי שני הפרמטרים האלו יחדיו הטיפול לא יוכל להתבצע בצורה חלקה ובטוחה. מצד אחד יש צורך בביובית מתאימה, לרוב משתמשים בגדולה אך לעתים ביובית נמוכה שיכולה להיכנס למקומות קטנים יותר כמו למשל חניונים, מצד שני יש צורך בצוות מקצועי שיידע לתפעל את המקרה. צוות שאינו מקצועי ויותר חמור, אחד שלא יודע כיצד להשתמש בציוד שבביובית ובה עצמה, לא יצליח ספק מענה הולם ללקוח.

שאיבת הנוזלים והמוצקים למיגור הבעיה

אחת הדרכים לפתוח את קווי הביוב היא שאיבת ביוב. שאיבת ביוב מוכרת גם משאיבת בורות רקב וספיגה במתארים התעשייתיים וכמובן משאיבת הצפות בעיקר בחודשי החורף, אך הפעולה הראשית שלשמה היא קיימת היא כדי שצינור הביובית יצליח לשאוב את מקור הסתימה ואת כל המים שבסביבתו. השאיבה מתבצעת בצורה מהירה ואמינה בעיקר בזכות מנגנון השאיבה החזק של הביובית והצינור העבה והארוך שלה שמגיע לעומק הביוב ומצליח לשאוב גם מוצקים, אך גם בזכות פענוח המקרה ואזור הסתימה במהירות על ידי צוות העובדים.

שטיפת קווי ביוב לשגרה ולחירום

עוד אחת מהפעולות הנפוצות ביותר שיכולות לפתוח את קווי הביוב ביתר קלות היא שטיפה קווי ביוב. שטיפת קווי ביוב היא פעולה שונה במהותה משאיבת קווי ביוב, כי בעוד שאיבת ביוב שואבת את מה שגרם לסתימה, שטיפת קווי ביוב פשוט דוחקת אותה בלחץ מים גבוה אל הצינור המרכזי של הביוב ובכך פותחת אותה בצורה מהירה במיוחד. מתי הפעולה דרושה? ניתן להשתמש בשטיפת קווי ביוב כאשר רוצים לשמור על ביוב נקי ללא שמנים או דברים אחרים שיכולים לגרום לסתימה, בעיקר במגזר התעשייתי והעסקי, אך גם בשעת חירום כאשר יש סתימה שלא מצליחים לשאוב אותה באמצעות הביובית.

אנו בעמוס שירותי ביוב וצילום קווים כאן תמיד לשירותכם, פנו אלינו עוד היום ותקבלו את השירות הכי טוב בארץ!
פתיחת סתימות בלחץ
הצפת ביוב כתוצאה מסתימה
לוגו עמוס שירותי ביוב
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם