רובוט לכרסום ברזל

רובוט לכרסום שורשים

1. למה משתמשים ברובוט לכרסום ברזל?

ביציקת השלד של כל בנין מניחים את צינורות ניקוז מי הגשם והביוב בתוך העמודים של הבניין.
כשהבטון מגיע במערבל הוא מגיע חם ולפעמים מתחמם הברזל של הרשת וחודר לתוך הצינור ועושה בו חור.

כשזורמים מים בתוך הצינור הם נכנסים לתוך המבנה בגלל הברזל וגורמים לרטיבות בנוסף לכך אם הברזל נמצא בתוך צינור ביוב נופלים עליו מגבונים ונייר טואלט והם נתקעים על הברזל וגורמים לסתימה.

במקום לשבור קירות שבתוכם נמצאים הצינורות או שבמקרה והצינור נמצא בתוך עמוד אז אסור בכלל לחצוב בעמוד כדי לא לגרום נזק לבניין במקרה כזה משתמשים ברובוט שלנו לכרסום הברזל ולאחר מכן עושים שרוול מקומי לאותו קטע ואז חוסכים בהרבה עלויות של שבירת קירות ופגיעה באיטום של הבניין.

ברזל שנתקע בצנרת המצריך כרסום ביוב

2. באיזה מקרים משתמשים ברובוט לכרסום בטון?

כשעושים יציקות בשלד הבניין הצינורות נמצאים בתוך הקירות ובעמודים והקצה של הצינור פתוח אם לא שמו בקצה מכסה אז  כשמגיעים עם משאבת בטון לעשות יציקה לעמודים או לתקרה הבטון מגיע בלחץ ממשאבת הבטון ועף בלחץ לכיוון הבניין על ידי פועל שמכוון את הצינור של המשאבה ואז לפעמים נכנס בטון לתוך הצינור והוא מגיע לזוית הכי תחתונה ושם נתפס עליו לכלוך מגבונים וכיוצא בזה וזה גורם לסתימות.

ואז מכניסים את הרובוט הפניאומטי שלנו ומכרסמים את הבטון בזוית ומאפשרים מעבר חופשי של ביוב בצינור.

3. באיזה מקרים משתמשים ברובוט לכרסום פלסטיק?

כשמתבצעת יציקה של יסודות הבניין ושלד לפני היציקה שמים צינורות בתוך העמודים .הבטון שמגיע עם מערבל ומשאבה נשפך בלחץ לתוך העמוד כשבתוך היציקה נמצא צינור PVC או גיבריט ועקב החום הגבוה שבו מגיע הבטון מסביב לצינור נוצר עיוות בצינור עד כדי כך שלפעמים דפנות הצינור נדבקות זו לזו והצינור נמעך לגמרי ואין מעבר בכלל של מים.

כאן נכנס לעבודה הרובוט לכרסום ואנו מכרסמים בעזרתו את הצינור וגם את הבטון שמסביבו  עד שמגיעים לקוטר הרצוי ואז עושים צינור חדש  על ידי שרוול של הקטע החסר.

לפרטים ולהזמנות חייגו עכשיו

ונשמח לספק לכם שירות מתקדם ומהיר ככל שרק אפשר!
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם