מידע מקצועי

צילום צנרת ביוב

מהו צילום צנרת הביוב

צילום צנרת ביוב הוא היום שירות מתקדם ויעיל במיוחד, שחשוב לדאוג שיתבצע לפני כל פעולה שמתבצעת לצורך תיקון נזילות ופגמים אחרים בצנרת. צילום צנרת מאפשר לדעת בדיוק היכן נמצאת הבעיה וכך ניתן לטפל בה בלי לגרום לנזק מעבר לנדרש וכמובן – בצורה הרבה יותר יעילה ומהירה. 
לפניכם כל מה שכדאי לדעת על צילום צנרת ביוב, כדי להבין עד כמה הדבר חשוב.
המטרה שלו היא לדעת היכן נמצאים החסימה, הפיצוץ או הסדק שבגינם אירעה ההצפה או שנחסמה הזרימה.

צנרת ביוב

איך מתבצעת העבודה?

 
צילום הצנרת מתבצע באמצעות מצלמת וידאו מיוחדת ומתקדמת שניתן להכניס אל תוך הצנרת ללא פגיעה ביכולות הצילום שלה. המצלמה יכולה להסתובב סיבוב מלא (360 מעלות) ובאמצעות התמונה שהיא מפיקה ניתן לדעת היכן נמצאים החסימה או הקרע בדיוק.
הצילום מאפשר למומחים בתחום לדעת בדיוק היכן נמצאת הבעיה, מה שהופך את הטיפול להרבה יותר יעיל ולהרבה יותר פשוט. זאת משום שכשמאתרים באופן כל כך מדויק את מקום התקלה – אפשר לטפל בה באופן נקודתי.

עם המכשור שקיים היום ניתן לדעת בדיוק היכן הבעיה, בעבר כשלא הייתה קיימת המצלמה, אינסטלטורים שהגיעו לטפל בבעיות בצנרת הביוב היו צריכים "לנחש" היכן בדיוק נמצאת הבעיה. הם אמנם הסתמכו על הידע התיאורטי ועל הניסיון המעשי שלהם והניחוש שלהם הרבה פעמים לא היה רחוק מהאמת, אולם לא הייתה להם דרך לדעת בדיוק היכן הבעיה נמצאת. 

לאחר האיתור מחליפים את הצנרת רק באזור שבו קיימת בעיה, ללא צורך להחליף את כולה ותוך זמן קצר – כל המערכת חוזרת שוב לפעולה תקינה. איתור תקלות צנרת באמצעות צילום קווי ביוב חוסך הרבה מאוד זמן יקר וכסף כמובן ואין ספק בכלל, שהוא חוסך גם בלגן.

היתרונות בצילום צנרת הביוב

  • פחות נזק לצנרת ולסביבה – בעבר, כשהמכשור המתקדם הזה לא היה קיים, האינסטלטור היה צריך לנחש היכן נמצאת הבעיה ולהחליף את הצנרת מנקודה שעליה החליט בצורה כמעט שרירותית התוצאה הרבה פעמים הייתה, שהוחלף קטע הרבה יותר גדול של צנרת מזה שאפשר היה להחליף אם האינסטלטור היה יודע בדיוק היכן התקלה, מה שכמובן גרם להרבה יותר בלגן. צילום צנרת ביוב מאפשר לאינסטלטור לדעת בדיוק היכן נמצאת הבעיה ולהחליף אך ורק את קטע הצנרת שבאמת היה צריך החלפה.
  • עלויות מופחתות – על החלפת קטע גדול של צנרת משלמים יותר מאשר על החלפת קטע קטן. מכיוון שצילום הצנרת מספק ידיעה ברורה לגבי מיקום התקלה, הרי שניתן להחליף אך ורק את הקטע שבאמת דורש החלפה ולשלם רק עבור הקטע הזה ולא עבור קטע ארוך שלהחליפו היה מיותר.
    • זמן עבודה קצר יותר – כשיודעים בדיוק מה צריך לעשות זמן העבודה מתקצר וכך אפשר לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.
    • כל אלה הופכים את השירות של צילום צנרת ביוב לשירות שמאוד לא כדאי להסתדר בלעדיו. 

 

עמוס שירותי ביוב וצילום קווים לשירותכם 

חברתנו מתמחה בצילום צנרת ביוב ומספקת את השירות באמצעות הציוד המתקדם ביותר הקיים היום בתחום. 
אז אם יש בעיה בצנרת הביוב פנו אל המומחים בצילום צנרת ביוב עוד היום ובתוך זמן קצר הכל ישוב על מקומו בשלום

 

מי משתמש בשירותים שלנו?

קבלנים, קבלני משנה, חברות בנייה ואנשים פרטיים
סתימה בצנרת הביוב הביתית או השכונתית? 
אתם צריכים את המומחים!
עמוס שירותי ביוב מומחה בצילום צנרת הביוב, איתור הסתימה ופתיחתה באמצעות ציוד מתקדם המשיב את המערכת לפעולה תקינה.

לקריאת שירות חייגו עכשיו. הגעה מהירה מובטחת!
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם