איתור נזילות במצלמה טרמית: עמוס שירותי ביוב

עד לפני זמן לא רב כל כך, על מנת לאתר את המיקום המדויק של הנזילה בצנרת היה צריך להתחקות אחר סימני הרטיבות, לשבור קירות, להרים מרצפות ולקוות לטוב. לרוע המזל לא אחת התברר כי האזור שבו נקוו המים ונתנו את אותותיהם בצבע שהתקלף, למשל, רחוק מאוד ממוקד הנזילה. כמו כן, ברוב המקרים השרברב שהיה אמון על הטכנולוגיה המודרנית לא החזיק בידע הנדרש לתיקון הקיר שנשבר או הריצוף שהורם. 

לכל הבעיות האלה ולעוד רבות אחרות שמה קץ הטכנולוגיה המודרנית, המאפשרת לנו לאתר נזילות מבלי לשבור את הקיר או את הראש כשבראש כל הטכנולוגיות האלה עומדת המצלמה התרמית.

מה זה צילום תרמי?

צילום תרמי הוא אמצעי שבו נעשה שימוש על מנת לאתר נזילות ולזהות הפרשי טמפרטורה באמצעות גלאי קרינה אינפרא אדומה. המצלמה התרמית מסוגלת לזהות את כמות הקרינה הנפלטת מהעצמים שאליהם היא מכוונת ולספק תמונה של קרינת האנרגיה הנפלטת מהאלמנטים השונים. המכשיר למעשה מתרגם את כמות הקרינה לטמפרטורה ומציג תמונה צבעונית שבה כל צבע מייצג טמפרטורה שונה

המחשה לצילום תרמי על מנת לאתר נזילה

השימושים של מצלמה תרמית

מעבר לאיתור נזילות בצנרת הביתית, נעשה שימוש במצלמות תרמיות גם לאיתור בעיות במערכת האיטום. כך, למשל, נהוג לבצע בדיקה באמצעות מצלמה תרמית של קירות לפני שיפוץ, בעיקר במבנים רבי קומות שהגישה אל הקירות החיצוניים שלהם לא פשוטה. המצלמה התרמית מאפשרת גם לבצע בדק בית לפני רכישה. לא אחת מתגלים ליקויים חמורים בדמות סדקים פנימיים בקירות המבנה, שלא ניתן היה לגלות בשום דרך אחרת לפני הרכישה במהלך סריקה פשוטה. 
היתרונות של צילום קווי ביוב עם מצלמה תרמית רבים ומגוונים כשבעיקר מדובר על כך שהוא מאפשר לאתר נזילות במהירות, בקלות וביעילות. רמת הדיוק של התמונה המתקבלת גבוהה מאוד וכך ניתן לטפל בבעיה באופן ממוקד, מבלי לבזבז זמן, כסף ואנרגיה. 

מה שנראה בצילום התרמי

לקבלת פרטים נוספים על צילום תרמי לאיתור נזילות אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם אנשי המקצוע המומחים ובעלי הניסיון של חברת עמוס שירותי ביוב בטלפון מספר 053-4238723
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם