צרו איתנו קשר או חייגו 0534238723 ותקבלו שירותי איתור מקצועיים ויחסי אנוש מעולים במחירים נוחים.

האם איתור נזילות ללא הרס זה דבר אפשרי? עד לפני כמה שנים, הדבר לא היה אפשרי אבל היום הוא בהחלט אפשרי. איתור נזילות ללא הרס מתבצע באמצעות מכשור מתקדם: חיישני גז, מצלמה תרמית, מיקרופון אקוסטי ואחרים. בזכות איתור ממוקד ניתן יהיה לפתור את התקלה במהירות ובהרס מינימלי אם בכלל. אם אתם זקוקים לשירותי איתור נזילות ובמיוחד ללא הרג אתם במקום הנכון, עמוס שירותי ביוב מומחים באיתור נזילות ללא הרס וגם עם מחירים נוחים במיוחד. צרו איתנו קשר או חייגו 0534238723 ותקבלו שירותי איתור מקצועיים ויחסי אנוש מעולים במחירים נוחים.

מה זה איתור נזילות ללא הרס?

איתור נזילות ללא הרס ברוב המקרים מבוצע באמצעות מצלמה תרמית, מצלמה אשר יכולה לזהות הבדלי טמפרטורה וכתוצאה מכך ניתן לאתר את מקור הנזילה. כדי לדעת אם קיימת אצלכם נזילה תצטרכו לזהות סימנים מקדימים: רטיבות בקיר, קילופי טיח, סימני חלודה, עובשים וחשבון מים גדול. ברגע שאנחנו מזהים את התקלה יש להזמין בעל מקצוע, ככל שתהיו ערניים יותר לתקלות ככה הפתרון יהיה פשוט יותר.

תהליך איתור נזילות ללא הרס באמצעות מצלמה תרמית כולל מעבר על קירות הבית לאחר חימום המים, על גבי צג המצלמה יש הבדלי צבעים בכל פעם שיש שינוי טמפרטורה. ברגע שאנחנו רואים שינוי טמפרטורה נדע שמקור הנזילה נמצא ונפעל בהתאם. לעיתים מצלמה תרמית לא מצליחה לזהות את הנזילה בגלל שמדובר על עומק גבוה משישה מטרים, ואז נצטרף לפעול בדרכים שונות כמו איתור בחיישני גז. בעל המקצוע מרוקן את מערכת המים ומחדיר גז שרובו בנוי מחנקן (גז ידידותי לסביבה), לאחר מכן החיישן מזהה את המקום שיש שבר או סדק בצנרת.

איתור נזילות ללא הרס תמונה ראשית

איך יודעים אם אפשר לאתר ולטפל בנזילה ללא הרס מוחלט?

ניתן לדעת אם אפשר לאתר וטפל בנזילה ללא הרס מוחלט כאשר הנתונים שעומדים לרשותנו קיימים. זאת אומרת, ללא מכשור מתקדם לא נצליח לזהות את התקלה באופן נקודתי, ואז נצטרך להרוס את הקיר כדי לגשת לתקלה. בנוסף, סדר גודל ההרס משתנה בהתאם למקור התקלה, אם מדובר על תקלה פשוטה בקיר והצנרת זמינה לנו, ההרס יהיה מינימלי. מצד שני, כאשר מדובר על נזילה מתחת לאריחים או באזורים שהגישה אליהם פחותה, ההרס יהיה בסדר גודל רחב יותר, אך פחות מאיתור נזילות ללא הרס מתקדם.

וכפי שציינו כבר בהתחלה, זיהוי נזילה מוקדם יכול להוביל למינימום הרס. אם מדובר על תקלה מורכבת והצנרת כולה כבר מלאת חלודה וסדקים, אין מנוס מתיקון כולל שגורם להרס בסדר גודל רחב. כמובן, כדי לקבל את התוצאה של איתור נזילות ללא הרס עליכם לבחור בבעל מקצוע המספק את השירותים המתאימים, שיש לו ניסיון וציוד מתקדם שבאמצעותו תוכלו לחזור לשגרה תוך מספר שעות עד מספר ימים בודדים בהתאם למורכבות התקלה.

השיטות לאיתור נזילות וטיפול ללא הרס

השיטות לאיתור נזילות וטיפול ללא הרס מתחילות ונגמרות בזיהוי מוקדם של הנזילה. ככל שאתם תהיו יותר ערניים לזיהוי הסימנים המצביעים על נזילה, ככה התוצאה תהיה ללא הרס ובמחירים נמוכים. השיטות בהן בעל המקצוע משתמש כוללות מכשור מקצועי כמו מצלמה תרמית, חיישן גז, סיב אופטי. לכל אחת מהשיטות יש את המצב המתאים להן, בהתאם לעומק התקלה ובהתאם לגישה הקיימת. לאחר איתור הנזילה, יש לבצע תיקון באמצעות פתיחת ריצוף או פתיחת קיר באופן מינימלי ונקודתי – ככה תוכלו להנות מפתרון התקלה ללא הרס.

מחירים כלליים לאיתור נזילות ללא הרס

המחיר של איתור נזילות משתנה בהתאם למיקום הנזילה (גג, רצפות, קירות פנימיים וכו'), ובהתאם לשימוש במכשור מתקדם.

ריכזנו לכם מחירון כללי של איתור נזילות ללא הרס: 

  • איתור במצלמה תרמית: המחיר של איתור נזילות במצלמה תרמית הינו החל מ-1,100 ש"ח ועד 1,700 ש"ח.
  • איתור בחיישן גז: המחיר של איתור נזילות בחיישן גז מתחיל מ-1,500 ש"ח ועד לכ-2,000 ש"ח.
  • כאשר מדובר על שטח רחב במיוחד המחיר יכול לטפס ל-3,500 ש"ח.
  • איתור נזילות בסיב אופטי: המחיר של איתור נזילות בסיב אופטי מתחיל מ-1,500 ש"ח ועד 2,100 ש"ח.

לסיכום איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות ללא הרס הוא בהחלט אפשרי ומשתלם יותר. האיתור מבוצע באמצעות מכשור מתקדם, אך לא פחות חשוב הוא לבחור בבעל מקצוע מיומן ומקצועי. השירותים של "עמוס שירותי ביוב וצילום קווים" בפריסה ארצית כוללים שימוש במכשור מתקדם לזיהוי נזילות בבית, בבתי עסק ובארגונים שונים בצורה מהירה וללא הרס. צרו איתנו קשר או חייגו 0534238723 ותקבלו שירותי איתור מקצועיים ויחסי אנוש מעולים במחירים נוחים.